pentru toate comenzile peste 250 Lei
Produsul poate fi returnat in 30 zile
Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei
Această bustieră sport de la adidas este concepută pentru yoga, Pilates și antrenamente cu impact redus. Designul fără cusături oferă confort fără distragerea atenției, iar bretelele clasice reduc presiunea asupra umerilor, oferind în același timp susținere pentru poziții inversate și exerciții pe podea. Tehnologia CLIMACOOL elimină și dispersează transpirația, pentru a-ți oferi o senzație de răcoare și piele uscată și a-ți permite să te concentrezi doar pe performanță.
Acest produs este confecționat din materiale reciclate în proporție de cel puțin 70%. Prin refolosirea materialelor deja create, contribuim la diminuarea deșeurilor și a dependenței noastre de resurse finite și reducem amprenta de mediu a produselor pe care le fabricăm.
Tehnologia CLIMACOOL ține sub control transpirația cu materiale care elimină și gestionează transpirația rapid. Fibrele cu uscare rapidă oferă o senzație de piele revigorată.
Caracteristici | Atribut |
---|---|
Categorie | Bustiera |
Brand | adidas |
Sporturi | Training |
Gen | Femei |
Varsta | Adulti |
Culoare | Negru |
Producator | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Importator | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Povestea adidas a inceput intr-un orasel din Bavaria, Germania. Adi Dassler a inregistrat compania Gebruder Dassler Schuhfabrik in 1924 si si-a inceput misiunea, care urmarea sa ofere sportivilor cele mai bune echipamente posibile. Medaliile de aur de la Amsterdam (1928, Lina Radke) si Berlin (1936, Jesse Owens) sunt primele premii si repere - si acesta este doar inceputul povestii. Urmeaza succesele pe termen lung, dezvoltarea marcii si pozitionarea pe pietele din intreaga lume. adidas este astazi unul dintre cele mai importante branduri de echipamente sportive din lume.
Initiativele de productie si marketing se concentreaza in principal pe categoriile sportive cheie, globale si pe piata stilului de viata sportiv. Brandul „all in” se afla in centrul tuturor initiativelor si consolideaza legatura cu consumatorii. Cu o abordare larga, dar selectiva a distributiei si strategiei de stabilire a preturilor, adidas s-a pozitionat in mod clar ca un brand de top pe toate pietele, oferind o gama larga de produse impartite in mai multe categorii.
adidas Sport Performance face parte dintr-o colectie care se concentreaza pe deplin asupra sportivilor care cer performanta in primul rand si stil in al doilea rand. Fiecare sport este important, dar categoriile de baza sunt alergarea, fotbalul, baschetul si antrenamentul.